CZAS SIĘ PRZEDSTAWIĆ

Cześć! Jestem Hubert i witam Ciebie na moim blogu. Wracam tutaj po kilku latach przerwy, zaczynając kompletnie od nowa. Rok 2023 był dla mnie dziwnym czasem, gdzie (parafrazując Sienkiewicza) wszelkie znaki na niebie i ziemi zwiastowały jakoweś klęski oraz nadzwyczajne zdarzenia. To właśnie za sprawą tych "klęsk i nadzwyczajnych zdarzeń" narodził się we mnie pomysł na ponowną próbę oswojenia tej tajemniczej internetowej materii - zwanej blogiem. Ale o czym będą moje wpisy? hmm... Zapewne w większości o filmie.

Kino już od najmłodszych lat (tuż obok legend i książek), pobudzało moją wyobraźnię. Pobudzało tak długo i mocno, że ta niezwykle silna magia opowieści towarzyszy mi do dziś. Na tyle mocno, że sam zacząłem ją uprawiać. Zaczynałem od pisania krótkich opowiadań, które wreszcie zamieniły się w scenariusze filmowe. A one w realizację własnych projektów.

Przez ostatnie piętnaście lat staram się chwytać pasję za jej ostre rogi, i choć często bywa trudno, to pomimo przeszkód próbuję robić swoje. I po swojemu. Tak jak chcę, jak potrafię.

Wyrosłem z kina amatorskiego i niezależnego. Małe ekipy, ubogie budżety, niewiele sprzętu - a z drugiej strony ogromne chęci! I jeszcze większe plany! Czy w ogóle można to połączyć?

Wierzę w to, że można. I w myśl tych przekonań robię moje filmy.


Komentarze

POPULARNE WPISY